środa, 18 maja 2016

torebka na Komunię Św.


Witajcie,
dzisiaj szybki kursik na torebkę na prezent na Komunię Św.
Wszystko czego potrzebujecie to:
- torebka z odzysku,
- wstążka i ćwieki,
- piękne papiery z kolekcji Lilie Polne,
- kwiaty i dodatki drewniane,
- klej Magic,
- tusz i tekturki,
- cudowne nowe wykrojniki Die'sire,

zaczynamy!




oklejamy papierową torebkę cudownymi papierami Galerii Papieru, każda z nas ma na pewno taką torebkę w zakamarkach swojej szafy, pozostałość po zakupach :)



okleiłam z dwóch stron różnymi papierami tej samej kolekcji




następnie przy pomocy ćwieków i wstążki 
montujemy naszej torebce uszka,


i musimy teraz zasłonić ćwieki, użyłam w tym celu dziurkacza w kształcie kółka,



kółeczkami zasłaniamy estetycznie miejsce wbicia ćwieka i przechodzimy do ozdabiania, w tym celu użyłam kawałka gazy, tekturki oraz wycinanek z nowych pięknych wykrojników Die'sire:



żeby tekturka nie stopiła się z tłem lekko potuszowałam ją tuszem Distress,


teraz już tylko kwiaty i elementy drewniane i torebka gotowa :)





pozdrawiam :)


Wykorzystane materiały:

Papier dwustronny 30,5x30,5 Galeria Papieru -Lilie polne - 04

Papier dwustronny 30,5x30,5 Galeria Papieru -Lilie polne - 06

Wykrojnik Die'sire Create-A-Card- Beatrice

Wykrojnik Die'sire Create-A-Card-Spring Garden

Drewniane elementy - liście

Ćwieki Leane Creatief - zielone i złote

Trymer do papieru Martha Stewart 30,5 cm

Tusz Distress Mini -Peeled Paint

Klej Magic z aplikatorem

1 komentarz: