piątek, 19 lutego 2016

Album Rose #Scrap Pasja


Witajcie :)

Dziś chciałabym pokazać Wam przepiękną 
nową kolekcję papierów 
Craft&You Design Rose Garden.
Papiery są obłędnie piękne, w klimacie retro, 
z delikatnymi różami, 
dlatego od razu pomyślałam o albumie. 
Papiery są tak cudowne, że nie są już potrzebne 
żadne dodatki, lekko postarzyłam je
 tuszem Disstress Vintage Photo i poszarpałam brzegi.




A tak wygląda grzbiet albumu:








Okładkę zdobi jedynie drobna tekturka 
i przepiękne retro kwiaty z foamiranu 
wykonane przez Agnieszkę Cebula.




Mam nadzieję, że i Wam podoba się ta kolekcja
 i że pochwalicie się 
co pięknego udało Wam się stworzyć 
z tych pięknych papierów.
Pozdrawiam serdecznie :)


Wykorzystane materiały:

Bloczek 15x15 Craft & You Design Rose Garden

Wykrojniki Greek Island Collection Rhodes

Tusz Distress Ranger- vintage photo

Klej Magic z aplikatorem

Arkusz 400szt- Kosteczki z klejem 3D

Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Rose Garden 06

Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Rose Garden 05

Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Rose Garden 04

Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Rose Garden 03

Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Rose Garden 02

Papier dwustronny Craft&You Design 30,5x30,5 Rose Garden 01

5 komentarzy:

  1. Ojej! Przepiękny! Czy jest jakiś kurs na taki album, bo z chęcią zrobiłabym dla mojego Maluszka, który przyjdzie na świat w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowa baza do kupienia w ecoscrapbooking, nie trzeba sie meczyc i samemu kleic :)

      Usuń
  2. Cudo, cudo, cudo, kolory prześliczne:)))

    OdpowiedzUsuń