piątek, 1 stycznia 2016

Kieszonkowy kalendarz #Scrap Pasja

Witam serdecznie w Nowym Roku :)

Ten rok będzie pełen nowych wyzwań i projektów, 
dlatego warto zawsze mieć przy sobie 
kieszonkowy kalendarz. 
Mój wielkości A6 powoli się już zapełnia, 
mam go zawsze w torebce. 



W mojej torebce zwykle oprócz najpotrzebniejszych rzeczy noszę jeszcze mnóstwo tych zupełnie niepotrzebnych,
 dlatego kalendarz musi być mały i z niewielką ilością ozdób.
 Bazę okleiłam pięknymi papierami Primy,


natomiast do ozdobienia okładki użyłam ślicznego wykrojnika Creative Expressions.


 Wykrojnik składa się z pięciu części i doskonale wycina.


 Mam nadzieję, że dla Was i dla mnie
 ten rok będzie łaskawszy, 
pełen wyłącznie miłych niespodzianek i słonecznych dni.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i do zobaczenia :)


Wykorzystane materiały:

Wykrojniki Greek Island Collection Rhodes

Papier dwustronny 30,5x30,5cm-12x12 Royal Menagerie - Penny For Your Tho

Papier dwustronny 30,5x30,5cm- 12x12 Royal Menagerie - Saltwater

Papier dwustronny 30,5x30,5cm-12x12 Royal Menagerie - Fly Free

http://www.scrappasja.pl/p9698,klej-magic-z-aplikatorem.html

Arkusz 400szt- Kosteczki z klejem 3D

Zestaw 6 grzbietów drucianych Zutter 1/2 cala -antyczny brąz

 

 

 

 

 

 

2 komentarze:

  1. Kalendarzyk jest piękny !!!
    Wspaniała kolorystyka papierów na nim
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne dzieło, życzę Ci, aby kalendarz był pełny samych pozytywnych zapisków:)))

    OdpowiedzUsuń