poniedziałek, 7 grudnia 2015

ozdoba na stół wigilijny # Scrap Pasja


witam serdecznie,

zastanawiacie się już jak udekorować stół wigilijny ?
wiele jest w sieci inspiracji w tym temacie, ja postanowiłam pokazać Wam jak szybko i przy użyciu niewielkiej ilości materiałów zrobić efektowną dekorację dla opłatka wigilijnego




Do wykonania takiej kieszonki potrzebujecie :


prostokątnego kawałka papieru o wymiarach 15 x 11 cm, drugiego o wymiarach 11 x 10 cm, kolejnego 10 x 9 cm i wąskiego paska, z którego wytniemy border dziurkaczem brzegowym o długości 10 cm,

pozostałe materiały to brokat w kleju lub sypki, gesso białe, tusz do postarzania - u mnie distress vintage photo, sznurek, wstążka, klej na gorąco i/lub klej Magic, kosteczki dystansowe, pisak śniegowy lub perełki w płynie, ozdoby (szyszki, jabłuszka, kuleczki, koraliki)




do kawałka w rozmiarze 10 x 9 cm przykleiłam brokatową wstążkę i owinęłam ją trzykrotnie sznurkiem, brzegi wszystkich kawałków papieru potuszowałam distressem,


przy użyciu dziurkacza brzegowego wycięłam ładny border i przykleiłam do najmniejszego prostokąta, a następnie nakleiłam kosteczki dystansowe, jeśli nie macie akurat w domu można podkleić papier grubszą tekturką,


i na koniec skleiłam całość pamiętając, żeby zostawić miejsce na wsunięcie opłatka :)

tak sklejoną kieszonkę ozdobiłam przy użyciu kleju na gorąco, który moim zdaniem najlepiej i najszybciej przykleja większe ozdoby.

Żeby papier jeszcze ładniej się mienił gdzieniegdzie gąbeczką nałożyłam drobne ilości gesso i posypałam brokatem, a następnie przy brzegu użyłam pisaka śniegowego.

Kieszonka na opłatek gotowa - będzie piękną ozdobą wigilijnego stołu :)



Wykorzystane materiały

Zestaw papierów 15x15 cm-First Edition Gilded Winter

Klej Magic z aplikatorem

Maszynka Sizzix Big Shot Plus Machine Only (White & Grey)

Dziurkacz brzegowy - Beaded Ruffle

Trymer do papieru Martha Stewart 30,5 cm

Wykrojnik gałązki ostrokrzewu

Tusz Distress Ranger- vintage photo

Plastikowa tacka Tidy Tray Dovecraft

 

 

2 komentarze:

  1. Joasiu, ponownie zrobiłaś coś niesamowitego, pięknego i takiego magicznego!!! CUDO!!Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Idealnie odzwierciedla klimat świąteczny...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń