poniedziałek, 2 listopada 2015

Świąteczne pudełka poduszeczki

Witam serdecznie,

dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak można pięknie zapakować niewielki prezent
 przy użyciu produktów dostępnych w Scrap Pasji.





Pudełeczka powstały z przepięknej kolekcji papierów 
Galerii Papieru - Najlepsze Życzenia.




Do stworzenia pudełek posłużyły papiery 04, 02, 05
oraz przepiękna głęboka czerwień z okładki tej kolekcji.
Wybrałam wykrojnik Sizzix Box,Pillow & Poinsettias ponieważ jest to kompletny zestaw, przy pomocy którego stworzycie wiele pięknych świątecznych prac. 
Szczególnie urokliwą jego częścią jest gwiazda betlejemska, 
możecie złożyć ją na kilka różnych sposobów.


 Wykrojnikiem wycinamy 2 części pudełka, które następnie sklejamy taśmą dwustronną lub klejem Magic


 i możemy przystąpić do prawdziwej zabawy, czyli ozdabiania.

Gotowe pudełeczka ozdobiłam przy użyciu gesso pięknym wzorem maski Prima i chlapnęłam mgiełką Prima w odcieniu Carmine Red.

I na koniec również przy użyciu gesso i mgiełki ozdobiłam gwiazdy betlejemskie i kwiaty Primy z nowej świątecznej kolekcji.

 Mam nadzieję, że i Wam pakowanie prezentów

sprawi tyle radości co mnie.

 

Wykorzystane materiały:

Papier dwustronny Galerii Papieru -Najlepsze życzenia 04

Papier dwustronny Galerii Papieru -Najlepsze życzenia 02

Papier dwustronny Galerii Papieru - Najlepsze życzenia 05

Wykrojnik Sizzix Thinlits Die Set 7PK - Box, Pillow & Poinsettias

 Mgiełka COLOR BLOOM Prima Spray - Carmine Red

Kwiaty papierowe Prima A Victorian Christmas - Pere Noel

Galeria Papieru Najlepsze życzenia - bloczek 30,5x30,5

Maska 6"X6" - Doily 1

Sznureczki Twine-Back to Basics Christmas Traditional 2014

Klej Magic z aplikatorem

Ćwieki Leane Creatief - zielone i złote

Ćwieki Leane Creatief - różowe i bordowe

 

 Pozdrawiam :)


 

2 komentarze:

  1. Joasiu, czekałam na Twoją inspiracyjną pracę.Ciesze się, że mogę takie cuda u Ciebie Oglądać.Myśle, że osoba, która otrzyma takie pudełeczko bedzie zachwycona bo jest śliczne.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń