poniedziałek, 23 listopada 2015

Inspiracja dla Scrap Pasja

Witajcie,
chciałabym dziś pokazać Wam jak wykorzystać nowe produkty dostępne w sklepie Scrap Pasja:  
wykrojnik koperta i foldery do embossingu,
są one przeznaczone do nowych większych 
maszynek Big Shot Plus.



Zacznijmy od wykrojnika :


w skład tego zestawu wchodzi baza koperty- możecie wyciąć standardową kopertę o wymiarach:133mm x 133mm
albo kopertę z ażurowymi elementami, 
przy czym sami wybieracie ile i jakie to będą elementy, możliwości więc jest wiele:




a teraz foldery- wybrałam przepiękny folder Tattered Lace, którego wzór do złudzenia przypomina piękną serwetkę Primy, ale macie w sklepie kilka innych wzorów do wyboru,




wycięłam i wytłoczyłam wkładkę do kopert, która ma nadać całości eleganckiego wyglądu,
teraz wystarczy już tylko dodać życzenia 
i minimalnie ozdobić kopertę, 
wybrałam do tego celu wykrojnik gwiazda betlejemska, 
oraz listki z zestawu kwiatów bożonarodzeniowych Prima
 które pokazywałam Wam poprzednim razem :)





Wykorzystane materiały i narzędzia:

Folder Tattered Lace - Lace Medallion

Wykrojnik Sizzix Thinlits Plus Die Set 13PK - Envelope, Square

Przesyłka Ekspresowa - bloczek papierów 30,5x30,5cm

Papier dwustronny Galerii Papieru -Najlepsze życzenia 04- 30,5x30,5

Papier dwustronny Galerii Papieru - Najlepsze życzenia 01- 30,5x30,5

Klej Magic z aplikatorem

Maszynka Sizzix Big Shot Plus Machine Only (White & Grey)

Kwiaty papierowe Prima A Victorian Christmas - Pere Noel

 

  podrawiam serdecznie :)

 


 

 

 

 


2 komentarze:

  1. Joasiu, przepiekna praca, niezwykle elegancka i taka delikatna:))))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu extra !!!!!
    Tak pięknej ażurowej koperty nie widziałem jeszcze.
    No i dowiedziałem się o istnieniu nowych wykrojników sizzix'a ;)
    Dzięki za pokazanie tak wspaniałej koperty!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń