piątek, 23 października 2015

Idzie nowe..

Witam serdecznie :)
Mam na imię Joanna, do świata scrapbookingu zajrzałam po raz pierwszy w 2011 roku
 i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. 
Dziś nie wyobrażam sobie życia bez papieru i nożyczek oraz magii koloru.




Tymi zdaniami rozpoczynam moją nową przygodę w DT Scrappasja :)
Ostatnio trochę się dzieje, przestało wiać nudą :)

Pozwolę sobie ( a rzadko to robię ) na prywatne przemyślenia :)
Kiedy dziś patrzę wstecz na minione lata, widzę, że było warto, że scrapbooking dał mi wiele radości, spokoju, stał się sposobem na chandrę i odskocznią od codzienności 
i choć równie wiele było rozczarowań (!), to nie żałuję..
Cieszę się, bo poznałam mnóstwo cudownie zakręconych ludzi, 
w większości mega pozytywnych..
Mój dom zyskał nowy wymiar :D Mój mąż wie o czym mówię ;) 
Parapety, stoły i każdy wolny cm powierzchni płaskiej zastawiony przydasiami :)

Dziękuję dziś wszystkim Wam, którzy tu ze mną jesteście i mówicie, 
że moja pasja ma sens, a także tym wszystkim, którzy sensu w niej nie widzą- 
dzięki Wam chce mi się jeszcze więcej :)
Tnę, kleję i koloruję przede wszystkim dla siebie, bo lubię, bo mnie to rozluźnia, to nie jest sposób na zarobek czy karierę, tylko na zrzucenie z siebie napięcia z całego dnia.. 
Często pytacie mnie w prywatnych rozmowach, czy na tym można zarabiać- pewnie można, jak się jest cholernie dobrym, ma się siłę przebicia, jakiś pomysł na własną firmę.. 
ale nie zastanawiałam się nad tym głębiej, bo nie to jest moim celem, na szczęście wykonuję zawód, który pozwala mi finansować swoją papierową fanaberię :)

Wszystkim zaczynającym tę przygodę mówię- do boju, dacie radę, co z tego, że komuś się może nie spodoba, nie jesteście zupą pomidorową, nie każdy musi Was lubić :)
Najważniejsze w życiu to być sobą i robić to, co się kocha :)

Odwiedzającym i komentującym mojego bloga dziś z całego serca dziękuję :) 

Joanna





1 komentarz:

  1. Trzymam mocno kciuki za wspaniałą przygodę w Scrappasji i raz jeszcze gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń