poniedziałek, 17 listopada 2014

Mikołajkowy konkurs

witam :)
będzie krótko i na temat :)
Candy Mikołajkowena blogu i na FB
do 5 grudnia 2014 
ogłoszenie wyników 6 grudnia :)




dla blogowiczów:
wystarczy zostawić komentarz pod tym postem z linkiem do swojego bloga, na swojej stronie umieścić banerek z podlinkowanym konkursem i .... napisać w komentarzu do tego posta o co w tym roku poprosiliście św. Mikołaja :)

dla fanów Facebook'a:
wystarczy polubić stronę : https://www.facebook.com/handmadebyzielonami?ref=hl , udostępnić zdjęcie z Mikołajkowym Candy na swojej tablicy i w komentarzu do zdjęcia napisać co chcielibyście dostać od św. Mikołaja :)

wśród wszystkich biorących udział w zabawie 
(można i na blogu i na FB- będzie podwójny los) 
rozlosuję nagrodę główną- wykrojnik Sizzix Bigz motylki brzegowe

oraz trzy nagrody pocieszenia - bloczki 30 x 30 cm pięknych papierów:




dodatkowo dla najciekawszego komentarza szykuję nagrodę niespodziankę :)


zapraszam do zabawy :)

40 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią się zapisuje, tym bardziej właśnie, że ja swoich świętych Mikołajów poprosiłam właśnie o wszelkiego rodzaju przydasie do scrapbookingu. Mikołaja męża - o wykrojniki, a pozostałych Mikołajów z rodziny o papiery, półperełki itp rzeczy.
    Wchodzę na Twojego bloga i co widzę? Że właśnie takie wspaniałe rzeczy rozdajesz. Kto wie, może i mi się poszczęści :) Banerek na blogu http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się jako druga , ja to proszę Mikołaja o zdrowie. To taki mało kosztowny prezent dla osoby z takimi możliwościami ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Również z chęcią wezmę udział w zabawie. Nie będę oryginalna. W tym roku proszę o zdrowie dla całej rodzinki, bo przychorowaliśmy ostatnio :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również się zapisuję :)))
    a co bym chciała od Mikołaja - od 2 lat "pisałam listy" o wykrojniki, papiery i bony do sklepów :))) w tym roku (to że otworzyłam własny sklep scrapbookingowy) to oprócz wykrojników i papierów - bo tego nigdy nie jest mało to może jakąś nową torebkę :)))
    pozdrawiam serdecznie - kwiat-wisni7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez sie zapisze,a Mikołaja prosze tylko o zdrówko dla całej mojej rodziny-bo zdrowie jest najwazniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również ustawiam się w kolejce.A od "mojego":) Mikołaja proszę o coś co będzie tylko dla mnie i...od serca:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :) A Mikołaja proszę o wszelkie przydasie i wykrojniki oraz o więcej czasu na kartkowanie :)
    Banerek wisi tutaj http://stafinart.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ szalony z Ciebie Mikołaj tyle dobroci i smakołyków . Mikołaj niech przyjdzie to już tylko tym mnie ucieszy a co przyniesie??? On już wie że ważne by był ....zawsze gdzieś blisko ....i tyle ...Ja naprawdę cieszę się z wszystkiego . POzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie wezmę udział w zabawie i ja:) Fajnie by było gdyby Mikołaj podarował mi kilka dodatkowych godzin w ciągu doby, abym mogła realizować swoje zamiłowanie do eksplodujących pudełeczek :)
    http://gos-ka-rtki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogi Święty Mikołaju,
    Niebawem Mikołajki, a potem Gwiazdka. Kocham te grudniowe święta, okraszone białym puchem, pełne rodzinnej atmosfery i magii w powietrzu. Czekam na nie niecierpliwie, przebierając nóżkami.. Kochany Mikołaju, co chciałabym dostać w tym roku? Mniemam, że interesuje Cię odpowiedź na to pytanie, bo nie przeskrobałam za wiele w tym roku, starałam się za to być dobrą dziewczynką i pomagać innym. Może nie do końca mi się to udawało, ale się starałam – a to chyba wiele? Mimo, że lubię pisać i fantazjować, to zawsze mam wielkie problemy ze sprecyzowaniem tego, co chciałabym dostać. Oczywiście, że uwielbiam otrzymywać materialne rzeczy, namacalne, które mogę wziąć w moje ciekawskie ręce i cieszyć oczy ich widokiem. Natomiast niematerialne „prezenty” od losu – zdrowie, szczęście, miłość – nie są może tak „popularne” wśród ludzi piszących do Ciebie listy – jednak chyba każdy z nas przyzna zgodnie, że są najważniejsze.
    Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że nie jesteś specem od zdrowia fizycznego i psychicznego, aczkolwiek.. materialne drobiazgi od Ciebie potrafią skutecznie poprawić nastrój, podnieść poziom hormonów szczęścia i sam wiesz – to kupa frajdy!
    No więc z rzeczy namacalnych mógłbyś mi przywieźć w swoim aksamitnym, czerwonym worku jedną rzecz z mojej listy. Podpowiem Ci kilka rzeczy, abyś mógł wedle warunków i możliwości, wybrał mi coś ciekawego :).
    Moim prezentem od Św. Mikołaja może być: wykrojnik – bo tworzę kartki i taki prezent ułatwiłby mi życie i nadał nowy wymiar moim papierowym tworom; zestaw pachnących kosmetyków – bo uwielbiam pięknie pachnieć (wanilia, kokos, czekolada); książkę z „przepisami” na fryzury – bo jestem laikiem w tych sprawach; kurs wizażu – bo od lat przymierzam się i ciągle coś mi w tym przeszkadza; zestaw papierów albo dodatków – tutaj też wspomógłbyś moją pasję i miłość do scrapbookingu; belgijskie czekoladki, praliny, cukierki – coś pysznego i ekskluzywnego, na co zawsze żal pieniędzy, a za czym tęskni podniebienie…
    Kochany Mikołaju, nie będę wymieniać więcej, bo nie chcę Cię rozzłościć ani przedobrzyć. Będę szczęśliwa, jeżeli po prostu do mnie przyjdziesz i czymś mnie zaskoczysz.
    Jeżeli nie zobaczymy się przed 6 Grudnia, życzę Ci dużo zdrowia, pomyślności, miłości, energii do działania i cierpliwości do nas wszystkich, piszących do Ciebie.
    Trzymaj się, Mikołaju! :)
    Twoja Czarownica z bloga malymiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mikołaja poprosiłam o rzeczy do robótek (jak wiele z nas :) ) paseczki do quillingu, papierki i inne przydasie. Kto wie może mikołaj wylosuje mnie i się spełni moje życzenie :) banner zamieszczam na http://pracownianati.blogspot.com pozdrawiama

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również chętnie biorę udział w zabawie :)
    Ja Św. Mikołaja proszę o zdrówko dla moich najbliższych.
    Banerek pozostawiam na blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się! :) I od razu piszę, że po "nagrodę pocieszenia", bo wykrojników niestety nie używam. Podlinkowany baner umieszczam na sutasz-agi.blogspot.com

    A św. Mikołaja poprosiłabym o... podwiezienie do jakiegoś słonecznego, ciepłego miejsca, gdzie serwują darmowe drinki na plaży, i odebranie mnie z powrotem o tej samej porze za rok :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, na moją blogową rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).
    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    Tak w duchu proszę świętego Mikołaja o dzidziusia i zdrówko ...
    A tak rzeczowo, to jestem osobą, która ucieszy się nawet z lizaka więc Mikołaj ma ze mną lekko :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Cud , miód i orzeszki jednym słowem słodkie nagrody. W tym roku rozpoczęłam swoją przygodę ze scrapbookingiem. Prosiłam Mikołaja o przydasie do scrapbookingu i o zdrówko bo łapię wszystkie rodzaje gryp i wszystkie wirusy.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jakie trudne zadanie... A o ile rzeczy można prosić Mikołaja, żeby nie zwątpił nad zachłannością piszącego? Na pewno byłby to coś związanego ze scrapbookingiem. Tak skrycie to marzę o Big Shot'cie no ale trzeba być realistą... Więc pewnie poproszę o coś lżejszego kalibru. Tak samo z maszyną do szycia... no cóż Mikołaj już młody nie jest i na plecach takich ciężarów nosić nie powinien. Więc skończy się pewnie na jakiś drobiazgach w trosce o portfel i plecy Mikołaja :) Pewnie będą to nowe przydasie albo książki.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział (na fb też),
    Świętego Mikołaja prosiłam w tym roku o więcej cierpliwości, bo w dzisiejszym świecie jest ciężko no i o zdrowie, bo ono najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek na moim blogu zapraszam http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

      Usuń
  19. Chętnie dołączę do Mikołajowej zabawy:)
    Ja w tym roku poproszę mikołaja o dużo, dużo czasu na moje robótkowe przyjemności :)
    a tak poza czasem to wszystkie przydaśki mile widziane:) wełenki koraliki, mulinka, papiery :)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja spróbuję ;)
    Odnośnie prezentu od Mikołaja...największym prezentem dla mnie byłaby zdana matura i z takim interesem do Świętego w tym roku przychodzę...hihi;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://takiemojewytworki.blogspot.com/ -tutaj banerek;)

      Usuń
  21. ja co roku prosze Mikołaja o kalendarz adwentowy :) mamy taka umowę w rodzinie ze na Mikołajki dajemy sobie słodycze a prezenty dopiero na gwaizdkę

    http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja to bym chciała maszynkę BS, ale skubana za droga na mojego Mikołaja :-)
    http://gembulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym roku bardzo grzeczna byłam,
    nie grymasiłam, mało się złościłam.
    Dużo pięknych kartek wykleiłam,
    w scrapowych sklepach zakupy robiłam.
    Więc w nagrodę mam marzenie
    i bardzo liczę na jego spełnienie.
    Wspaniały Big Shot mi się przyda,
    choć Mikołaj trochę kasy na niego wyda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Staję sobie w kolejce...
    i tak sobie myślę, co by ty świętemu Mikołajowi napisać, o co prosić?
    hmm... ile ludzi - tyle życzeń - małych, dużych, bardziej lub mniej realnych,
    drogich i tanich prezentów
    ja bym sobie życzyła POKOJU na świecie, DRUGIEGO CZŁOWIEKA obok -
    życzliwego, pomocnego, przyjaznego, aby LUDZIE wreszcie zatrzymali się w tym
    opętańczym biegu i przez chwile pomyśleli o BLISKICH, o tym, co naprawdę WAŻNE,
    by na nowo nauczyli się KOCHAĆ i dawać RADOŚĆ innym.
    Tak oto bym prosiła MIkołaja - bo czym są wszystkie dobra na świecie, kiedy nie ma z kim dzielić radości z ich posiadania, bo wszyscy się gdzieś spieszą, coś robią, coś załatwiaja, gonią...
    Więc Mikołaju - proszę o spokój i miłość - dla siebie i każdego człowieka :)
    Pozdrawiam prawie świątecznie ;)
    olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie przyłączę się do Twojej Mikołajkowej zabawy :) A kochanego św. Mikołaja poproszę o scrapbookingowe przydasie, papierki, perełki i inne śliczności, które będę mogła wykorzystać w moich pracach i którymi tak bardzo pragnę obdarować moich najbliższych. Serdecznie pozdrawiam!

    A banerek wisi o tu --->>> http://craftykittysnook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja chciałabym, żeby Święty Mikołaj zamiast przynosić - zabrał wszystkie moje dolegliwości, które ostatnio tak mi dokuczają :)
    A info o tu: http://mojekarteczkowanie.blogspot.com/2014/11/mikoajkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Co bym chciała od Mikołaja? Może nie typowo, ale chciałabym... Moje córki mieszkają w Anglii i wnusia też. Bardzo za nimi tęsknie, a chwile kiedy jesteśmy wszyscy razem tak rzadko się zdarzają. Często rozmawiamy ale to nie to samo co przytulić, poczuć bicie ich serca przy swoim, posłuchać szeptem wypowiadanych tajemnic, żali i radości.... Właśnie od Świętego Mikołaja chciałabym aby podarował mi więcej tych chwil i tyle by mi wystarczyło
    Pozdrawiam
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świętego Mikołaja proszę o buty pełne słodkości, obiecuję, że wypucuję je na błysk!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poprosiłem o książke o decoupage . Banerek - http://pozytywniezaczytany.blogspot.com/p/rozdawajki-i-konkursy.html

      Usuń
  30. jako że mam małego skarba u siebie w domu św. Mikołaja poproszę o trochę snu:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Coraz więcej komentarzy, coraz więcej słów i próśb..Każdy ma swoje małe i duże życzenia, które nosi w sercu..Takie mam i ja...Ale..ale..są takie bardzo osobiste, wiec zostawię je dla siebie. Kiedyś, gdy byłam małą dziewczynką zawsze wypatrywałam pierwszej gwiazdki, tego magicznego 6 grudnia. Wierzyłam, że ten błysk to mikołajowy dzwonek, który odbija się blaskiem wśród gwiazd..Czasem wydawało mi się, że gdzieś, hen daleko, słyszę sanie mikołajowe, śmiech reniferów i...Dziecięce marzenia były najważniejsze, zapisane niedbałymi literami na kartce, która nie zawsze była biała. Były tam prośby--o zdrowie dla najbliższych , o miłość, o pojednanie, o piątkę z matmy, o szczęśliwą deklamację z wiersza..I obietnica- będę grzeczna Mikołaju, tylko przyjdź do mnie..I raz przychodził,z prezentem większym, a raz to było objęcie mamy i słodki lizak..Ale był...Teraz, wspominając ten czas łezka w oku się zakręca bo przecież wciąż jak dziecko wypatruje tych mikołajowych sań i reniferów na drodze swojego życia. I widzę mikołaja w każdym dobrym człowieku, który stanął na mojej drodze...Każde dobre słowo, każdy dobry gest to jak ogromny prezent od teraźniejszych mikołajów...Gdybym jednak mogła spotkać Mikołaja, tego w czerwonej czapie.. to...zaprosiłabym go na kawę pogaduchy i powiedziała-Mikołaju, Mikołaju!! dla mnie prezentem jest spotkanie z Tobą, ale pomóż szczególnie tym, którzy tego potrzebują, pomóż tym,którzy nie mają nic. Bo ja w sumie też nie mam wiele, ale są tacy, którzy potrzebują!Dziękuję Ci za tych dobrych ludzi, za dobre słowa, za to...że...dzięki TOBIE wciąż mogę być dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bez zbędnego rozpisywania się :) Drogi Mikołaju proszę Cię o liczne prezenty. Wspaniałości do kartkowania, piękne papiery i wykrojniki, bo jeszcze wiele do szczęścia brakuje :) I najważniejsze poproszę o zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Wiem,że Mikołaj jak co roku jest bardzo zapracowany , wiec nie proszę o wiele. Mam takie swoje osobiste prośby ,ale nie mówię o nich głośno,żeby nie zapeszyć . A tak przyziemnie to marzy mi się waga retro do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie będę oryginalna i poproszę o wszelkiego rodzaju przydasie ;) mam ich jeszcze malutko, gdyż od niedawna zajmuję się scrapbookimgiem. aha i o dłuższą dobę, najlepiej tak ze dwa razy ;) Pozdrawiam Świętego i cierpliwie ustawiam się w długiej kolejce z banerkiem na moim blogu http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog: http://shelf-of-books.blogspot.com/
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    A na święta właściwie to już mam wybrane i kupione prezenty i jest nim piżamka, książka i jeszcze czekam na dostawę słuchawek. Więc Święty Mikołaj w tym roku się postarał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłą chęcią przyłączę się do zabawy. Lista prezentów jakie chciałabym otrzymać od świętego mikołaja zawsze jest dłuuuga, ale tak realnie bo wiem, że mikołaj banku nie obrobił. Z racji że nie pracuje kredytu też nie dostanie. Lista jest krótka: książka o tematyce frywolitkowej i przydasie niezbędne do tworzenia karteczek. Tak więc wszystko się kręci w świecie moich pasji. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O co poprosiłabym mikołaja?oj lista byłaby bardzo długa ale nie można chcieć zbyt wiele,żeby nie zabrakło dla innych.Poprosiłabym o zdrowie dla bliskich a dla siebie?o spełnienie mojego najskrytszego marzenia,ciekawe czy wiedziałby jakiego?Ale też poprosiłabym by nie zapomniał o żadnym dziecku by na buzi każdego z nich pojawił się uśmiech.

    OdpowiedzUsuń