czwartek, 20 listopada 2014

album z warsztatów Retro Kraft Shop








witajcie, 
dziś chciałam Wam pokazać, co robiłam na warsztatach na IV DJWC we Wrocławiu, 
warsztaty prowadziła Agnieszką z Retro Kraft Shop, 
zrobiłyśmy na nich uroczy mini album z torebek papierowych, 
do wykonania którego wykorzystałyśmy papiery Prima z kolekcji Time Traveler's memories, 
ze swojej strony dodałam zdjęcia z pasowania mojego syna, napisy, tagi oraz kluczyk przy zapięciu :)
świetny sposób na niewielki, ale bardzo pojemny albumik, serdecznie wszystkim polecam te warsztaty :)

pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Tak jak już napisałam w komentarzu na fb, album jest fenomenalny, cudna kolorystyka, piękne dodatki, wspaniałe zdjęcia Synka, całość super. Oglądam i się nie mogę napatrzeć!! Pozdrawiam CIĘ serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik !!!
    Podoba mi si strasznie kolorystyka w jakim został wykonany.
    Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku i mi uda się na jakieś warsztaty zapisać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja swiatecznie. Oto znowu Jest Robotka :-) http://jestrobotka.blogspot.de/ Poinformowalabym przez email, zeby tu nie zasmiecac, ale Twoja skrzynka ciska we mnie moimi listami... zatem wlaze tedy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tam musiało się dziać ... zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń