sobota, 12 lipca 2014

wyzwanie kwiatowe

witajcie,
dziś inspiruję na blogu Magnoliowe Polki w wyzwaniu kwiatowym, bolało,
 ale przemogłam się i zrobiłam róże z papieru czerpanego, 
z tej przygody takie oto dwa wnioski:
- nie jestem stworzona do tworzenia własnych kwiatów, 
męczę się przy tym okrutnie, więc raczej dam się wykazać i zarobić innym :)
- przetestowałam mgiełki Prima (kolory róż to efekt połączenia trzech mgiełek)
 i poza jasno złotą, która nadaje piękny połysk pracom jednak wybieram te z 13arts, lepiej kryjące kolory i wygodniejsze w użyciu :)

a oto moja kartka:




pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Ależ kwiaty wyszły pięknie ! Kolory energetyczne ,świetne tło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiaty zachwycają - wspaniale zwracają uwagę, są idealnym uzupełnieniem koncepcji całości pracy. I kolorystyka - typowo letnia, piękna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka !!!
    Nie wiem czemu czepiasz się tych kwiatów, ale mi się podobają.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również Twoje kwiaty zachwyciły, jak i sama karteczka. Która jest bardzo pozytywna i wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne kolory! Wyszła Ci taka orzeźwiająca kartka :) A kwiaty może i Cię zmęczyły, ale wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń