niedziela, 29 czerwca 2014

IV DLWC - identyfikator

Nadchodzą wyczekane upragnione IV DLWC w moim ukochanym Wrocławiu :)
Mam duży sentyment do tego wydarzenia, bo to były pierwsze zloty, na które w ogóle się wybrałam, z których zawsze wracałam z jakąś nową wiedzą,
 że już nie wspomnę o torbie pełnej przydasiów :)
Tym razem będę miała przyjemność poprowadzić krótki pokaz z kolorowania stempli, ponieważ będę mieć pół godzinki dla Was, a lubię dużo gadać, to skupię się na markerach, 
ale będę miała ze sobą kredki akwarelowe, będzie można spróbować swoich sił w kolorowaniu, jeśli macie swoje markery, czy kredki, weźcie je ze sobą :)
 na pokaz zapraszam w sobotę o godz. 16:00 :)

specjalnie na tę okazję przygotowałam sobie identyfikator, który zgłaszam do konkursu, zachęcam wszystkich do wzięcia w nim udziału, prace można zgłaszać do 3 lipca 
na stronie Kwiatu Dolnośląskiego, o TU

i mam prośbę: 
co prawda na zdjęciu mam jedną parę oczu, ale wskutek starzenia się dorobiłam się już wielkich bryli w grubych czarnych oprawkach- 
jeśli kogoś nie zauważę, nie rozpoznam, przejdę obok bez "cześć" 
to szturchnąć mnie proszę solidnie :D

a oto mój identyfikator:




stempel Penny Black pokolorowałam Copicami, serduszka pokryte glossy accents, buzia zakropkowana perełkami w płynie,
 skrzydełka w brokacie i całość pokryta lakierem do włosów :D :D 
brokat trzyma :)

i jeszcze ostatnie ogłoszenie- mam jedno wolne miejsce w samochodzie, 
jeśli ktoś się waha bo nie chce mu się tłuc pociągiem,
 to wyjeżdżamy z Gliwic ok. 12:00 w sobotę, kto pierwszy się zgłosi ten jedzie z nami :)
(wyjeżdżamy z Wrocławia w niedzielę ok 15:00 )

6 komentarzy:

  1. Jaka szkoda, że nie będę mogła być z Wami; ( ale może następnym razem. Identyfikator świetny!!!!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny identyfikator !!!
    Niestety nie zawitam we Wrocławiu nad czym ubolewam.
    Oby w przyszłym roku nic mi nie wyskoczyło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, cudo, już nie mogę doczekać się tego pokazu i wspólnego kolorowania
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KD i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja też już odliczam minuty, mam nadzieję, że potem wieczorem pokolorujesz ze mną trochę :) do zobaczenia :)

      Usuń
  4. Cudne kolorki! Piękny identyfikator. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń