środa, 2 kwietnia 2014

wesołego alleluja!

witajcie,
do kartek wielkanocnych podchodzę jak pies do jeża- najchętniej omijam :) :) 
temat dla mnie nie do opanowania, nie umiem połączyć tych wszystkich kurczaczków, króliczków, jajeczek w jedną logiczną całość, choć kolory wielkanocno-wiosenne są mi bardzo bliskie ..
ale ten stempelek LOTV chodził za mną od dawna, zrobiłam do niego kilka podejść, w różnej kolorystyce,
tylko jedno ujrzy światło dzienne :)

przy okazji wypróbowałam nowy wykrojnik, który mi się bardzo podoba, bo sam sobie wydłubuje wycięte elementy, dzięki czemu ja mam mniej pracy, w miejscu dziurek ma podklejoną piankę, która skutecznie zapobiega pozostawaniu papieru w wyciętych dziurkach, już jestem fanką tej serii  ( z tej firmy )







pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Super! Fantastycznie wyszła, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba oceniasz zbyt surowo swoje świąteczne kartki :-) Ta jest świetna ! Pięknie pokolorowany stempelek , kolorystyka ,warstwy i kompozycja kwiatowa dały wspaniały efekt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się ten stempelek, jakby coś ci siė zle odbilo to ja poproszę lub jesli bedziesz miala nadmiar odbitek:)))kartka genialna i iważam, ze koniecznie powinnas zmienic podejscie bo Twoje kartki są fantastyczne:))))Pozdrawiam Cię:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna dla oka :) Kaczuchy są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie, fantastycznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń