niedziela, 15 grudnia 2013

świąteczny album z Magnolią

witam,
dziś chciałabym pokazać Wam mój świąteczny album, 
jestem z niego bardzo dumna, 
samo kolorowanie stempli Magnolii i LOTV zajęło mi troszkę czasu,
wykonany wyłącznie z papierów różnych kolekcji Galerii Papieru- Czułe słówka, Herbatka dla dwojga, Kapuśniaczek i inne, 
ozdobiony washi tape Dekoracyjna Taśma,
misiek z okładki zatopiony został w UTEE, żeby zachowały się kolory,
ramka ze Scrapińca jest zembosowana białym i brokatowym pudrem
jednym słowem dopieściłam album :D

dość gadania- oglądajcie, bo zarzuciłam Was zdjęciami :)



























6 komentarzy:

  1. jak genialnie pokolorowane stempelki! szczególnie miś :)
    piękny, bardzo dopracowany album :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wykonana praca, ja sie bardzo zachwycam, stemple przepieknie pomalowane.Ja sie dopiero uczę, ale wiem juz gdzie zaglądać.Wspaniala praca, jestem pod ogromnym wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstał cudowny albumik !!!
    Jest naprawdę śliczny !!!
    A ile stempelków musiałaś pokolorować.
    Ale za to jaki efekt !!
    No i te ładne papierki jakie dobrałaś.
    Nic tylko patrzeć, patrzeć i jeszcze raz podziwiać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt powala na kolana. Dopieszczony na calego

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca! Energetyczna, radosna, dopieszczona w kazdym calu. Śliczny album!

    OdpowiedzUsuń