wtorek, 19 listopada 2013

pudełko pełne niespodzianek

witam :)
dzisiaj inspiruję w świątecznym wyzwaniu Magnoliowych Polek
przygotowałam specjalnie na tę okazję pudełko typu exploding box
z Magnoliami z najnowszej kolekcji Winter Wonderland
stemple pokolorowane Promarkerami, 
troszkę poprawione Glossy Accents  i brokatem w kleju
pudełeczko ma kieszonki do których włożyłam tagi, na których można wpisać krótkie życzenia lub wykorzystać je jako zawieszki do prezentów
całość w moich ukochanych świątecznych kolorkach :)












10 komentarzy:

  1. ślicznie je pomalowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooojakie piekne, a jak ślicznie pokolorowane stempelki :) suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, ah , ah jak cudownie, jak kolorowo jak swiatecznie i ta piekna gwiazdka,jak z krysztalu, nie mówiac juz o poeknie pomalowanych stempelkach.Wspaniala praca:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Podoba mi sie pomysł że na każdym skrzydełku boxa jest stempelek :) Kolorystyka iście świąteczna a Magnolie dodają dziecięcego uroku i wyśniony nastrój świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, stempelki świetnie dobrane i pokolorowane dają bardzo radosny i świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie :) Stempelki cudne :) No wszystko. I cudowna śnieżynka!!
    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam patrzeć na stempelki, które kolorujesz - robisz to po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mistrzynią jest Paulina : http://monamimagnolia.blogspot.com/
      ja jestem początkująca i raczej wątpię, żeby mi się udało sięgnąć tego poziomu, ale obiecuję, że będę się starać :):)

      Usuń
  8. Niesamowite pudełko! bardzo oryginale aaa ta kokarda na górze mistrzowsko zawiązana ja tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wesoła niespodzianka, a stempelki śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń