czwartek, 11 lipca 2013

zakupy

chwalę się moimi ostatnimi nabytkami :)
ponad 400 róż, których piękna nie oddają żadne zdjęcia






wreszcie zrobiłam porządek z Promarkerami choć i tak okazało się, że nie umiem liczyć i brakuje miejsca na kilkanaście pisaków :)




nieśmiałe podejście do mgiełek :)
absolutnie świetny klej brokatowy z Empiku
i perełki w płynie


taśmy washi


baza albumowa i wycinanki z Magicznej kartki
dokupione foremki i masa Clay

i ponad 250 szt papierów Galerii Papieru, Magicznej Kartki, My Mind's Eye, Pion, BoBunny i innych, które wpadły mi w oko, a które już czekają poukładane w komodzie  :)
jestem przygotowana na jesień :)

a że w przyrodzie musi być równowaga to aparat za chwilę wyzionie mi ducha, a lampa do fotografowania spaliła się w trakcie robienia tych zdjęć :) 
aha no i drukarka ześwirowała i nie widzi tonera :)
a na biurku czeka duże ślubne zamówienie oraz 5 albumów na zakończenie przedszkola :)
na szczęście już od jutra upragniony urlop, będę się tym wszystkim martwić jak wrócę 
w sierpniu :)


życzę wszystkim samych słonecznych chwil :)

4 komentarze:

  1. OOO mamo, ile tego, ale masz zestaw....cudowności. Wcale się nie dziwie, że się chwalisz, bo myślę, że każda z nas chciałaby chociaż w części posiadać to co Ty masz(mówię o sobie ;)))No zazdroszczę po cichutku i podziwiam... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nie próbowałam promarkerów,mgiełek i taśm papierowych :-((( Muszę to nadrobić... Piękne kwiaty i cały zestaw :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Promarkery są mi obce, ale kolekcje masz piękną, a pozostałe nowości fantastyczne! Róże zdobyły moje serce- są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu szczeka opada ile cudownosci nakupowalas- cuda z tego stworzysz

    OdpowiedzUsuń