czwartek, 9 maja 2013

Wyniki Candy



witam Was serdecznie :)
nadszedł czas na rozwiązanie Candy :)
żeby nie trzymać nikogo w niepewności podaję od razu wynik a potem dopiero pozwolę sobie na krótkie podsumowanie :)

Losowanie przeprowadziłam na stronie : www.losowe.pl

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
161 Czas wygenerowania: 2013-05-09 15:50:31 71

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000)
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min: Max:  
Numer 161 to : Ev (ZielonaKrówka)
 z całego serca gratuluję :) i poproszę o adres na maila :)
a teraz niespodzianka:) 
ponieważ tak dużo osób wzięło udział w Candy, naprawdę nie spodziewałam się takiego zainteresowania :) ,
 przyznaję również Cukierasa pocieszenia- będzie to niespodzianka ode mnie i otrzymuje go :


Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
67 Czas wygenerowania: 2013-05-09 16:08:15 736

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000)
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min: Max:  
a 67 to:  Karolina G.
gratuluję i również poproszę o adres :) 
bardzo Wam wszystkim dziękuję za tak liczny udział w zabawie, mam nadzieję, że zgłosicie się co najmniej tak licznie na kolejną :)
obejrzałam wiele cudownych nowych dla mnie blogów, postaram się w ramach wolnego czasu zaglądać do Was jak najczęściej :)
dziękuję za każde miłe słowo tutaj pozostawione i zapraszam nadal do odwiedzania mojego bloga :)będzie mi bardzo przyjemnie jeśli ze mną pozostaniecie :)
miłego popołudnia :)  

35 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że nie uda się wygrać :D Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah - co za szczęśliwy dzień :D
    Zielone się jednak przyciąga ;).
    Już lecę z mailem

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciężczyniom a właścicielce bloga za wspólną zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. j/w - gratuluje i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranych!!!
    No i dziękuję za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za emocje, gratuluje szczęsliwym
    a Ciebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje :D ja bardzo chętnie zaglądam i myślę, że zostanę u Ciebie na dłużej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściary!!! gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę a szczęśliwym wylosowanym gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dzięki za zabawę i gratki dla szczęśliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę, moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje wielkie, oj wielkie!, dla Wylosowanych! I bardzo dziękuję za miłe oczekiwanie na losowanie:-) Pozdrawiam bardzo ciepło i oczywiście do zobaczenia:-) bo na pewno będę wpadać:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za zabawę i gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla wylosowanych.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje.... jest czego pozazdrościć ....

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje! I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh! Wygrałam?! Nie wierzę!! To moja pierwsza wygrana! :)) Wieczorem wyślę maila... :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie dziękuję za super zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje wygranej :) i dziekuje serdecznie za wspolna zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dziewczyny:-) oczywiscie zostanę razemz Tobą :-)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zabawę i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ledwie odczytałam wyniki :-))) Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń