środa, 1 maja 2013

torba na miarę moich potrzeb :)

witajcie,
dziś nie będzie kartek, albumów i pudełek
będzie torebusia, kosmetyczka, notes i niespodzianka :)

a przede wszystkim fantastycznie uzdolniona kobieta- Kaja  i cuda, które wychodzą spod Jej palców :)
zapraszam wszystkich do świata, w którym każda kobieta znajdzie coś dla siebie :


ja znalazłam :) 
Kaja jest profesjonalistką w każdym calu- wypytała mnie dokładnie o wszystko, nie sądziłam że aż taki wywiad jest potrzebny przy szyciu torebki ale Kaja wzięła pod uwagę każdą ewentualność :)
Efektem tych rozmów jest  ZIELONA i absolutnie idealna torebka, która dotarła do mnie wczoraj
wraz z kosmetyczką, notesem i wspaniałą niespodzianką w której zmieści się mój aparat :)
nie sfotografowałam Wam opakowania, które również było piękne ale tak się nie mogłam doczekać jego zawartości, że nie zachowało się w całości :)

dość gadania, teraz podziwiajcie :)








wreszcie pomieszczę wszystko w torebce :) w środku jest mnóstwo przegródek, na zewnątrz dodatkowa duża kieszeń, po prostu cuuuuuudo :)
jeśli podoba Wam się to co tworzy Kaja śmiało piszcie do Niej- to przemiła osoba, na pewno chętnie stworzy dla Was coś niepowtarzalnego :)

pozdrawiam słonecznie :)

9 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że swietny komplet, genialny..Te kolory,wspaniałe połączenie..bosko.SUPER!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ujmę to tak: komplet kompletnie kompletny! Czyli że kapitalny, genialny, piękny i w dodatku nic więcej i nic mniej nie jest potrzebne by być szczęśliwą posiadaczką torby oraz "wszystkiegocopotrzebne" w torbie. Zazdroszczę. A ta precyzja wykonania...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne-cudny komplet,autorce gratuluję talentu-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy:)już do niej zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dech zaparło.... bajka :)

    OdpowiedzUsuń