wtorek, 21 maja 2013

kopertówka dzień Matki





11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Myślę, że moja mama by się z takiej ucieszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kopertówka ! Każda mama ucieszy się z takiej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi żółtymi słonecznikami wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Elegancka kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest urocza, jej kolory kojarzą mi się z latem, a właściwie z letnimi owocami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolorki,które przywodzą na myśl letnie klimaty - truskawki dojrzewające w promieniach gorącego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna :) Ostatnio kupiłam takie żółte kwiaty i wciąż szkoda mi ich tykać :)

    Pozdrawiam,
    Malowany Imbryczek
    *******************************
    Zapraszam na moje candy:
    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/2013/05/candy-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka jest. Podoba mi się kontrast żółtych kwiatów z czerwienią .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kopertówka w gorących letnich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna kopertówka i ta koroneczka. Bardzo ładna!:)

    OdpowiedzUsuń